Splošni pogoji

1. Splošno

Splošni pogoji spletnega mesta ollivia.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani ollivia.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Celotna vsebina spletne strani ne glede na obliko (besedila, slike, filmi, zvoki itd.) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic na vsebini spletne strani je ponudnik in/ali oseba, ki je navedena pod posamezno vsebino. Z objavo vsebin na spletni strani in omogočanjem uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje svojim avtorskim pravicam. Vsebine na spletni strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

Z uporabo spletne strani ollivia.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

2. Upravljalec spletne strani ollivia.si in ponudnik izdelkov je podjetje

Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli, Ilaunigova 13, 2230 Lenart v slovenskih goricah, Slovenija

Vpis v PRS opravljen na Ajpes izpostava Maribor pod zaporedno številko 316-07-02029-2020/2

Matična št.: 8572488000,

Davčna št.: 97513768, nisem zavezanec za DDV

Bančni račun: IBAN SI56 0400 0026 6079 768 ( NOVA KREDITNA BANKA MARIBOR d.d.)

3. Spletna trgovina

Uporabnik lahko nakupuje v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili , z dostopom preko povezave ollivia.si .

V primeru, da se ponudnik-prodajalec in uporabnik-kupec (v nadaljevanju za oba: ‘pogodbeni stranki’) ne dogovorita drugače, so ti splošni pogoji sestavni del njunega medsebojnega pogodbenega razmerja o dobavi blaga (v nadaljevanju: ‘kupoprodajna pogodba’).

Z naročilom v spletni trgovini uporabnik potrjuje, da v celoti razume in sprejema te splošne pogoje.

Za nakup v spletni trgovini preko navedenih povezav se uporabniku ni potrebno registrirati.

Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v splošnih pogojih poslovanja in spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

4. Naročanje izdelkov in obveščanje o cenah

4.1 Kot  kupec lahko izdelke vidite in naročate na spletni strani ollivia.si .Ponudba je na voljo samo fizičnim osebam.

4.2 Po pregledu naše ponudbe ob želenih artiklih izberete možnost ,,dodaj v košarico,,.Ko ste končali z nakupovanjem, izberete možnost ,,prikaži košarico,,. Za tem se vam odpre vmesnik , ki vas po korakih vodi skozi celoten postopek do zaključka nakupa. S klikom na gumb »Kupite sedaj« med postopkom naročanja potrjujete, da v celoti razumete pogoje poslovanja in se z njimi strinjate. Po zaključenem naročilu na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o vašem naročilu in dostavi pošiljke.

4.3 Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).  Ponudnik lahko spremeni ceno artikla v ponudbi brez predhodnega obvestila. Ponudnik prodaja izdelke odplačno; v primeru, da je izdelek pomotoma naveden kot brezplačen, ponudniku ni potrebno dati tega izdelka uporabniku brezplačno.

4.4 Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno z obvestilom o dostavi naročila, napisana je v slovenskem jeziku in shranjena v podjetju. Prejmete jo lahko na pisno prošnjo, svojo zahtevo sporočite na info@ollivia.si.

5. Postopek nakupa

5.1 Nakupovalna košarica

5.1.1. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen izdelek v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.

5.1.2. Svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Zaključite naročilo”.

5.1.3. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

5.2 Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov info@ollivia.si.

5.3 Pošiljanje blaga

Podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo ter ga odpošlje na posredovan naslov. V primeru nepričakovanega podaljšanja roka dostave za dlje časa, kot je navedeno v Pogojih poslovanja, je kupec obveščen preko elektronske pošte.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

6. Dokončna potrditev naročila

Ko potrdite vsebino svojega nakupa, morate dokončno potrditi nakup z določitvijo načina plačila. Prodajna pogodba med vami in podjetjem Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli  stopi v veljavo, ko je naročilo potrjeno s potrditvenim elektronskim sporočilom “Prejeli smo vaše naročilo”.

7. Možnost spremembe naročila

Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na elektronsko sporočilo “Prejeli smo vaše naročilo”, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte ( info@ollivia.si). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče.

8. Plačilni pogoji

8.1 Cena za izbran izdelek velja na dan nakupa, in sicer na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine ollivia.si.

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

8.2 Ollivia.si omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju 
  • z nakazilom na račun upravitelja ollivia.si
  • paypal, stripe

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je enostavno in priročno. Kurir dostavi vaše naročilo na dom ali v službo, vi pa plačate kurirju ob dostavi z gotovino ali kartico.

Nakazilo na račun

Plačilo z bančnim nakazilom je zelo hiter in priljubljen način plačila, saj je zanesljiv in udoben. Če uporabljate internetno bančništvo, lahko blago enostavno naročite iz udobja svojega doma. Podatke za nakazilo prejmete v potrdilu o naročilu. Znesek naročila plačate na račun podjetja, upravitelja Ollivia spletne trgovine TRR: SI56 0400 0026 6079 768 (Nova KBM d.d.). Za sklicno številko uporabite kar številko naročila, na primer: 00 1234567 (če je 1234567 številka naročila).

9. Dostava

Izdelki bodo dostavljeni v roku do 3 delovne dni od datuma, ko na vaš elektronski naslov prejmete potrdilo o naročilu. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila.

Naročene izdelke pošljemo na naslov, ki ste ga vnesli med postopkom naročila. Dostavo izdelkov opravlja dostavna služba Pošte Slovenija, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da vnesete naslov, na katerem ste takrat dosegljivi (npr. vaš služben naslov, pri čemer obvezno navedite tudi ime podjetja/trgovine ipd.).

Če med poskusom dostave niste dosegljivi na izbranem naslovu, vas bo dostavna sluzba obvestila o možnostih prevzema. Paket lahko prevzamete v 8 dneh na vaši paketni trgovini/paketomatu. Dostavna služba vas obvešča tudi preko SMS-ov na telefonsko številko, ki ste jo vpisali med postopkom naročila.

Strošek dostave se razlikuje glede na vrednost naročila in način plačila:

  • pri naročilu v vrednosti nad 50 EUR je dostava brezplačna,
  • pri naročilu v vrednosti do 50 EUR je dostava 4,90 EUR v primeru plačila na račun,
  • pri naročilu v vrednosti do 50 EUR je dostava 4,90 EUR, če izberete plačilo po povzetju. (strošek dostave je višji zaradi provizije za odkupnino, ki ga zaračuna Pošta Slovenije za plačilo pošiljk po povzetju ter stroškom manipulacije odkupnine.)

Potek dostave:

Blago, naročeno v spletnem mestu ollivia.si, gre na pot v najkrajšem možnem času. Priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, uporabljamo paketno dostavo DPD-a, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan, če boste naročilo oddali na delovni dan (pon-pet) do 13.00 ure. Pri oddaji naročila po 13.00 uri bomo pošiljko pripravili naslednji delovni dan. Za naročila, oddana v soboto, nedeljo ali na praznik, bomo pošiljko pripravili prvi naslednji delovni dan.

Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom preverjali plačila na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku.

10. Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo ollivia.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov info@ollivia.si ali na naslov:

Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli

Ilaunigova 13

2230 Lenart v slovenskih goricah, Slovenija

11. Odstop od pogodbe in vračilo izdelka

11.1. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko artikel odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa.

V primeru, da vam prejeti izdelek ne ustreza, nam v roku 14 dni od prejema to sporočite preko elektronske pošte (info@ollivia.si) in nam izdelek nato v roku 14 dni vrnite. Izdelek nam vrnite nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

11.2.

V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (s priporočeno pošiljko), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da stranka lahko izdelek odpre, pregleda in če ji ne ustreza, ali pa so bila njena pričakovanja drugačna, odstopi od nakupa.

Potrošnik sme opraviti ogled blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da podjetje lahko po odstopu od pogodbe zahteva odškodnino zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka po sodni poti (9. odstavek 43.d člena ZVPot).

Pri vračilu izdelkov potrošnik ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Slednjega mora poslati podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Vrnjeno naj bo z originalno embalažo. Ponudnik predlaga, da kupec previdno odpre embalažo in jo hrani v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen.

Vračilo plačil bo opravljeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago (5. odstavek 43.d člena ZVPot). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Stroške vračila iz naslova odstopa od pogodbe po 7. odstavku 43.d člena ZVPot krije kupec.

11.3. Potek vračila izdelka:

Izdelek, ki vam ne ustreza, pošljite na naslov Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli, Ilaunigova 13, 2230 Lenart v slovenskih goricah, Slovenija. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (izpišite ga na OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA). Po prejemu vrnjenega blaga vam bomo prejeto plačilo nakazali najkasneje v roku 14 dni. 

Prejeto plačilo vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen, če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.

Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani po povzetju oziroma z nakazilom na račun, vrnemo prejeto plačilo na vaš transakcijski račun.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga preko lokalne pošte ali drugih kurirskih služb. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Priporočamo, da pri oddaji pošiljke ne pozabite pridobiti potrdilo o odposlani pošiljki z edinstveno referenčno številko, ki služi kot dokazilo o pošiljanju. Če iz kakršnihkoli razlogov vaše pošiljke ne prejmemo ali pa imate vprašanje o prejemu vrnjenega artikla in vračilu plačila, navedite to številko v celotni komunikaciji z nami.

Bodite pozorni, da artikle vrnete pravočasno v roku, kot ga zahteva Zakon o varstvu potrošnikov. Artikli, ki jih prejmemo po pretečenem roku, bodo na vaše stroške vrnjeni na vaš naslov. 

11.4. Na ollivia.si omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjate z drugim, kar nam sporočite na obrazcu za odstop od pogodbe.

Pravico do zamenjave blaga, vračila plačila, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 

11.5. VRAČILO ARTIKLOV IZ AKCIJE 3 ZA 2: Ob nakupu 3 izdelkov vam priznamo popust v vrednosti najcenejšega. Popust se obračunava na skupno vrednost nakupa.

V primeru vračila vseh artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, se plačilo povrne v celoti. V primeru vračila 1 ali 2 artiklov, kupljenih v akciji 3 ZA 2, pogodba iz akcije 3 za 2 ne velja več in zato niste več upravičeni do popusta, prejetega ob nakupu 3 artiklov. Vrednost popusta oz. najcenejšega artikla se pri vračilu kupnine za vrnjene izdelke odšteje. Seveda pa omogočamo menjavo vrnjenih artiklov za druge artikle v isti ali višji protivrednosti. V tem primeru akcija 3 za 2 še vedno velja.

12. Reklamacija stvarnih napak in poškodovane pošiljke

12.1 STVARNA NAPAKA

Trudimo se, da vam zagotavljamo le najboljše artikle, ampak če kljub temu vaš kupljeni artikel ne deluje kot bi moral, vam lahko pomagamo. Stvarno napako lahko uveljavljate, če menite, da artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo.

Prijavo stvarne napake sporočite na info@ollivia.si.

Napaka je stvarna kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla:

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca, pooblaščenega serviserja oziroma navedbami na samem artiklu.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku 2 (dveh) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta 2 (dve) leti odkar je bila stvar izročena. 

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti. Zahteve kupca do prodajalca ugasnejo s potekom 2 (dveh) let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora prodajalec najpozneje v roku 8 (osmih) dni ugoditi kupčevi zahtevi. Prodajalec pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v 8 (osmih) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu sporen. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

13. Pravica do zavrnitve storitve

Če ponudnik meni, da uporabnik krši veljavno zakonodajo ali škodi interesom spletnih mest, ki jih upravlja ponudnik ali njegova pridružena ali hčerinska podjetja, lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila prekliče, spremeni, začasno ali trajno prekine ali razveljavi naročila ali članstvo uporabnika, vključno z dostopom do katere koli vsebine na spletni strani za določenega uporabnika.

 

14. O podjetju

Darinka Benko s.p.

Trgovina z oblačili Elli

Ilaunigova 13

2230 Lenart v slovenskih goricah, Slovenija

Matična številka:8572488000

Davčna številka: 97513768, nisem zavezanec za DDV

Podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli upravlja spletno stran ollivia.si.

15. Politika varovanja osebnih podatkov

15.1 Izjava o zasebnosti

Varovanje osebnih podatkov naših uporabnikov je pomembna obveznost našega podjetja. Zbrane osebne podatke bo podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja. Podjetje zbrane osebne podatke varuje skladno z Zakonom o varstvu podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR). Politika zasebnosti obravnava ravnanje z informacijami, ki jih podjetje pridobi o vas, kadar obiščete našo spletno stran ollivia.si.

V podjetju cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s podjetjem, ki upravlja spletno stran ollivia.si. Nikoli ne bomo na kakršen koli način zlorabljali vaših osebnih podatkov.

Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali elektronskih sporočil, na katere se niste prijavili, razen v primeru pomembnih transakcijskih elektronskih sporočil, ki ste jih posebej zahtevali.

Kadar koli se lahko hitro in enostavno odjavite od katerih koli naših elektronskih obvestil.

16. Zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov

Osebni podatek predstavlja kateri koli podatek (vaše ime, priimek, elektronski ali poštni naslov), ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. Podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli ne zbira vaših osebnih podatkov, v kolikor tega sami ne omogočite ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice.

16.1 Nakupovanje kot registriran ali neregistriran uporabnik

V spletni trgovini ollivia.si se lahko posameznik prijavi kot registrirani uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom). Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. 

V primeru, da uporabnik naročilo izvede kot neregistriran uporabnik, bo podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli vpisane podatke uporabilo za obdelavo oddanega naročila.

16.2 Kontaktni obrazci in posredovanje e-sporočil

Uporabnik lahko specifična vprašanja posreduje tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in s tem upravljavcu zaupa navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev uporabnikovega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani, niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi. Torej niso vezani na eno fizično osebo, pač pa podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujejo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta ollivia.si.

16.3 Prijava na e-novice

Podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli samodejno ne zbira e-naslovov za prijavo na e-novice. Uporabnik aktivno ravna sam, t.j. obkljuka in/ali vpiše svoj elektronski naslov v polje za prijavo na e-novice. Uporabnik je seznanjen, da s prijavo na e-novice podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli uporabnika v okviru spletne trgovine ollivia obvešča o modnih smernicah, novostih v ponudbi, akcijah in popustih, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah do preklica. S prijavo na e-novice se uporabnik vpiše v seznam prejemnikov e-novic, ki je istočasno tudi baza prejemnikov ugodnosti, ki jih ollivia lahko nudi svojim uporabnikom (popusti za zvestobo, mesečna nagradna igra …). Za prijavo na e-novice Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli zbira sledeče podatke: e-naslov, v primeru, da se uporabnik prijavi kot registriran član, pa tudi ime in priimek.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Uporabnik lahko zahteva tudi prenos podatkov ali seznanitev z njimi. Upravljavec Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov. 

17. Uporaba in širjenje osebnih podatkov

Podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli bo uporabilo vaše osebne podatke izključno iz tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih podatkov ali za splošno sporazumevanje z vami. Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli ne bo posredovalo vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakor koli tržilo drugje, razen če posredovanje podatkov tretji stranki izrecno dovolite. Zaposleni v podjetju Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti.

Osebne podatke pa podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli lahko posreduje zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Podatki so lahko posredovani: 

– podjetjem za informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, e-mail marketing …); 

– podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (Paypal, PayLane Sp. z.o.o., dostavne službe Pošta Slovenije in DPD ipd.), vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila; 

– pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.). 

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani k skrbnemu ravnanju z njimi skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov.

18. Svoboda izbire

Podatke, ki jih o sebi posredujete podjetju Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali podjetju Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili, vam bo dostop do nekaterih spletnih mest onemogočen.

19. Samodejno beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar koli dostopate na spletno stran ollivia.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) samodejno beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje priljubljenosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

20. Piškotki

20.1 Pravna podlaga:

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012), ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

20.2 Kaj so piškotki?

Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

20.3 Zakaj se uporabljajo?

Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

20.4 Shranjevanje piškotkov:

Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo.

20.4.1 Začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

20.4.2 Trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler jih uporabnik lastnoročno ne izbriše.

20.5 Vrste piškotkov:

20.5.1 Nujno potrebni piškotki

Ti piškotki omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani.

20.5.2 Izvedbeni piškotki

Ti piškotki zbirajo podatke o načinu uporabe spletne strani z namenom izboljšave delovanja spletne strani (npr. katere dele spletne strani uporabnik najpogosteje obišče). Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika.

20.5.3 Funkcionalni piškotki

Ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti (npr. vaše uporabniško ime, regijo) in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki lahko omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani.

20.5.4 Ciljni ali oglasni piškotki

Te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani (oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov, omejevanja števila prikazov oglasov in merjenja učinkovitosti oglasov.

20.6 Upravljanje piškotkov

Piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalnika, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani. Spletna stran deluje optimalno, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

20.7 Upravljalec piškotkov je Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli, Ilaunigova 17, 2230 Lenart v slovenskih goricah, e-mail: info@ollivia.si

Za potrebe spletnega kataloga ollivia.si uporabljamo naslednje piškotke:

Ime piškotka Namen piškotka
wc_cart_hash_* Shrani naključno ustvarjeni ključ, ki se uporablja za preprečevanje ponarejenih zahtev.
wc_cart_hash_* Shrani naključno ustvarjeni ključ, ki se uporablja za preprečevanje ponarejenih zahtev.
_ga Unikatni identifikator (Google)
_gid Unikatni identifikator (Google)
_gat* Unikatni identifikator (Google)

21. Varnost

Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.

22. Mladoletne osebe

Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli toplo priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletno stran ollivia.si  brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli ne bo nikoli zavestno zbiralo osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabilo ali jih razkrilo tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

23. Povezave do drugih spletnih strani

Izjava o varovanju osebnih podatkov se nanaša na predstavitveno stran ollivia.si, ki jo ima podjetje Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli in vse njene podstrani. Spletne strani na tej privzeti strani lahko vsebujejo povezave do drugih oskrbovalcev znotraj in izven podjetja Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli, za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate spletno stran ollivia.si, si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.

24. Izključitev odgovornosti

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi internetni strani . Kljub temu, pa se lahko zaloga artikla spremeni prej kot ponudnik uspe popraviti podatke na spletni strani. Zato bo ponudnik kupca obvestil o nastalih spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali omogočil zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik si lasti pravico do vsebinskih in drugih sprememb brez opozorila ali razloga.

Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.

25. Pravica do obveščenosti

Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti.

Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli

Ilaunigova 13, 

2230 Lenart v slovenskih goricah, Slovenija

e-mail: info@ollivia.si

Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom spletne strani ollivia.si.

25.1 Objava sprememb

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena v tej izjavi o varovanju osebnih podatkov, na vstopni strani ollivia.si in na drugih ustreznih mestih.

26. Končne določbe

Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.

27. Pritožbe in spori

Ollivia spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ollivia se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ollivia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ollivia bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Ollivia se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Ollivia prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

28.Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 16.11.2020.

Ponudnik: Darinka Benko s.p. Trgovina z oblačili Elli